Friday, October 22, 2010

Kokkuvõte kursusest - enesehinnang

Kui endal on huvi kodulehe tegemise ja blogi pidamise ning selle iganädalase täitmise vastu, siis on see kursus täiesti meeltmööda. Mulle oli see kursus raske, mitte küll ülejõu käiv, kuid siiski võttis aega, et asjad õigeks ajaks korralikult tehtud saaks. Esimene kord pidin tegema täietsi oma kodulehe, mis mul siiski õnnestus ja samuti oli mul esimene kord pidada oma blogi.
Mida ma õppisin (ära)?
Sain kinnitust, et oma kodulehe tegemine on raske, kuid sain teada, et kodulehe koostamine erivajadustega inimestele on veel keerulisem. Ei teanud enne midagi validaatorist ega muudest olulistest erinõuetest, et kodulehte saaksid kasutada eranditult KÕIK inimesed. Üleüldse sain rohkem infot selle kohta, kuidas kasutavad internetti ja arvutit erinevate puuetega inimesed (eelkõige milliseid abivahendeid kasutades). 
Miks oli see õppimine hea või vajalik mulle?
Kuna õpin eripedagoogikat, siis kõik info mis selle alaga seostub, on teretulnud, isegi kui ma seda teada saanut kasutama ei hakka (eelkõige mõtlen siin all veel ühe kodulehe koostamist nii erivajadustega inimestele kui erivajaduseta inimestele). 
Mis aitas mul õppida?
Eelkõige aitas mul õppida mu enda suutlikkus ennast sundida iganädalasi koduseid töid teha ja lisamaterjali otsida. Samuti olid kindlasti abiks nii õppejõu kui ka kaasüliõpilaste märkused, juhised, suunamised, abi. 

1 comment:

  1. Tubli Signe, saite hakkama ja õppisite tegelikult antud kursuse käigus päris palju! JA kindlasti oli omaette väärtus seegi, et lisaks teie pingutustele pingutasid ka kõik teised! Tänan kursusel osalemast!

    ReplyDelete